E-marketing dla prawników
- lis 07, 2012
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 0 Comments
Dziś na portalu www.polskiprawnik.pl ukazał się artykuł mojego autorstwa: „Prawnik w Internecie czy nudziarz w Internecie„. Cały artykuł można przeczytać na portalu, a poniżej kilka najważniejszych cytatów i uzupełnień:
Celem obecności prawnika w Internecie jest nie tylko pozyskanie klientów w ramach specjalizacji, ale także przełamanie stereotypu niedostępnego i drogiego specjalisty.
Internet jest przestrzenią otwartą, stworzoną by nawiązać szczere i prawdziwe relacje z potencjalnymi klientami. Istotą jest jednak pokazanie siebie (i swojej prawniczej osobowości:) od ludzkiej strony.
Przed rozpoczęciem projektowania swojej strategii e-marketingowej należy odpowiedzieć sobie na pytanie dotyczące niszy, którą chce się zagospodarować.
Wybór niszy/specjalizacji jest trudny. Jednak niezbędny by stworzyć narzędzia służące promocji kancelarii.
Planując stworzyć swoją strategię e-marketingową odpowiedz sobie na kilka pytań, które stworzą podstawy Twojej aktywności w sieci:
- Co jest Twoją mocną stroną i na jakich aspektach prawa znasz się najlepiej?
- Kim są klienci, których obsługujesz w ramach wybranej specjalizacji, jakie odwiedzają portale, gdzie szukają porad?
- Przeszukaj Internet wpisując swoje imię i nazwisko, zobacz jaki jest efekt.
- Jakie cele stawiasz sobie w związku z obecnością kancelarii w Internecie?
- Jaka jest Twoja konkurencja w wybranym obszarze?
- Jacy są Twoi potencjalni sprzymierzeńcy?
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
Ostatnie wpisy
- 5 promptów aby wykorzystać ChatGPT do sprzedaży w kancelarii 3 listopada 2024
- 8 elementów każdej oferty sprzedaży usług w kancelarii 2 listopada 2024
- Kurs on-line: Sprzedaż i ofertowanie w kancelarii prawnej. 2 listopada 2024
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021