Webinar: Najlepsze metody promocji kancelarii w 2020 r.
- sty 10, 2020
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 0 Comments
Termin: 16.01 (czwartek), godzina 20.00
Prelegent: Szymon Kwiatkowski
Nim przejdziesz dalej w lekturze tego artykułu musisz wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak: „najlepsze metody promocji kancelarii”, „sprawdzone metody”, „5 kluczowych rozwiązań” itp. Wszystkie narzędzia, strategie marketingowe zależne są od warunków w jakich się je wykorzystuje, celów jakie się przed nimi stawia i czasu lub budżetu. Niektóre strategie zadziałają u Ciebie, a nie zadziałają u zaprzyjaźnionej kancelarii.
W marketingu nie ma bowiem złotej zasady. Są tylko indywidualne strategie dopasowane do każdej kancelarii i będące wynikiem ciągłych testów i sprawdzianów.
Dlatego podczas tego webinaru opowiem Ci o tych strategiach, które sprawdziły się w innych kancelariach. Jest duża szansa, że te same strategie zagrają także u Ciebie. Jednak nie jest to 100% szansa. Będziesz musiał/musiała dopasować je do swojej organizacji, liczby osób w zespole, budżetu, posiadanych zasięgów. To o czym opowiem będziesz mógł wykorzystać nie tylko jeśli pracujesz w dużej, kilkudziesięcioosobowej kancelarii ale także jeśli jesteś solo-prawnikiem.
To o czym będzie mowa?
Spojrzałem na strategie z jakich korzystałem w 2019 r. przy współpracy z moimi klientami. Przejrzałem akcje marketingowe, spojrzałem na zasięgi i potencjał sprzedażowy. I po raz kolejny przekonałem się, że:
Każdy klient jest na różnym etapie decyzji zakupowej. Niektórzy, tylko weszli do Twojej kancelarii by się przyjrzeć, spojrzeć na ceny, ludzi i kompetencje. Porównałbym tę sytuację do oglądania witryn sklepowych bez zamiaru kupowania. Inni klienci od razu decydują się na zakup, nie oglądając zbytnio witryn i nie porównując cen w sklepie obok. Dlatego każdy klient potrzebuje innej komunikacji marketingowej, innych strategii.
Zasięgi nie są ważne. Wolę mniejsze zasięgi w grupie docelowej niż ogromne zasięgi, w których nie ma klientów kancelarii.
Najlepsze efekty dają te strategie, które pozwalają spotkać się twarzą w twarz z potencjalnym klientem.
Większą efektywność gwarantują te strategie, które mają charakter osobisty, są spersonalizowane, pokazują indywidualny wymiar kancelarii.
Wokół tych 4 warunków przedstawię mój wybór strategii marketingowych, z których możesz skorzystać w 2020 roku.
Termin: 16.01 – czwartek, godzina 20.00
Prelegent: Szymon Kwiatkowski
Masz do mnie pytania? Skontaktuj się!
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020