Pierwsze wyniki badania prawniczej blogosfery
- mar 22, 2012
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 4 komentarze
Należy również pamiętać, że nie tylko ilość wpisów czy udostępnionego materiału ma znaczenie. Bywa, że ważniejsza jest zawartość merytoryczna, treść oraz sposób jej przekazania. Jest to nie tylko ważne z punktu widzenia czytelnika ale również z punktu widzenia wyszukiwarek – przeczytaj: Kontakt i kontent.
Nim nastąpi publikacja pełnego raportu, na zachętę kilka wykresów, które między innymi znajdziecie w pełnej wersji raportu.
Pełne wyniki badania dostępne będą już w poniedziałek. Uczestnicy ankiety otrzymają wyniki mailowo.
O wynikach będę miał przyjemność rozmawiać w trakcie TMT.LawTrust’12. Szczegóły dostępne są pod tym linkiem. Poniżej krótki opis:
New Europe Events, organizator konferencji związanych z innowacjami w biznesie, zaprasza na konferencję TMT.LawTrust’12 odbywającą już 27.marca 2012 w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (ul. Książęca 4).
Konferencja dotyczyć będzie rozwoju biznesu w oparciu o relacje budowane natransparentności i zaufaniu.
Zapraszamy przedsiębiorców, inwestorów oraz prawników – będziemy analizować dynamikę relacji w tym właśnie trójkącie.
—
Wątkiem przewodnim konferencji będzie teza, że poprawne relacje w biznesiepowinny opierać się nie tylko na przestrzeganiu przepisów, rozumianym jako unikanie ryzyk prawnych, ale również na stosowaniu dobrych praktykuzupełniających przepisy prawa. Rezultatem takiego podejścia może być większa transparentność, a przez to zaufanie i lojalność – inwestorów, klientów oraz wszystkich pozostałych interesariuszy biznesu.Gościem Specjalnym konferencji prosto z Anglii jest Pani Chrissie Lightfoot – polskiego pochodzenia Prawnik-Przedsiębiorca, autorka bestsellera promującego rozwój biznesu w modelu „ROAR – Reach out and Relate”, która występuje na konferencjach od USA po Nową Zelandię.”
- 1 2
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
4 komentarze
Trackbacks for this post
[…] pisze na swoim blogu Szymon Kwiatkowski, badanie pokazało jak różnorodna jest prawnicza blogosfera. Zarówno cele […]
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
Jeżeli mogę sobie sam zinterpretować trzeci wykres – oznacza on, że mniej niż 40% blogujących prawników robi to w sposób na tyle przemyślany, by pozyskać klientów – co więcej, okazuje się, że profesjonalne prowadzenie bloga przynosi klienta bardzo szybko.
Ciekawym byłaby dla mnie relacja między kosztami wydanymi na bloga, a efektami w postaci klienta.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że klient jest ciągle w blogu, trzeba z nim tylko rozmawiać i dawać się poznawać, a gdy już się skontaktuje to mamy czas poznawać klienta.
Dzięki za komentarz. Oczywiście zachęcam do wyciągania wniosków we własnym zakresie 🙂 To będzie ciekawe uzupełnienie wyników. Co do relacji koszty bloga a efekt w postaci klienta to wdg mnie nie ma bezpośredniego przełożenia. Chyba, że koszty bloga rozumiemy szerzej tzn coś więcej niż wykonanie samego narzędzia np. know-how, szkolenia, zakup zewnętrznego doświadczenia, wsparcie promocji – wtedy taka inwestycja nabiera sensu i rzeczywiście przekłada się bezpośrednio na klienta.
Wszystko w jak najlepszym porządku. Przyjazny kontakt i szybka obsługa Paintball