Kancelaria w serwisie Facebook cz. II
- mar 02, 2016
- By Szymon Kwiatkowski
- In Dobre praktyki, Marketing prawniczy
- 1 Comment
Kiedyś napisałem artykuł: Czy kancelaria powinna być na Facebooku, w którym raczej skłaniam się do negatywnej oceny tego serwisu pod kątem marketingu usług prawniczych. Dziś lekko zmieniam zdanie i dochodzę do stwierdzenia, że FB w kancelarii to skuteczne narzędzie marketingowe. Oczywiście pod pewnymi warunkami:
- Twoi odbiorcy są na FB. I zapewne są bo jak podaje Megapanel, w grudniu 2015 r. FB miał powyżej 19 mln użytkowników (źródło)
- Tworzysz treść, którą chcą czytać, i którą chcą się dzielić Twoi użytkownicy
- Umiesz tę treść sprzedać i wypromować.
- Pokazujesz się jako specjalista z określonego zakresu. W idealnym świecie publikujesz treści pod swoim imieniem i nazwiskiem.
- Zakładasz strategię długofalową.
Facebook to cały czas największy serwis społecznościowy grupujący zdecydowanie więcej potencjalnych klientów niż Linkedin.
Share:
0 1372
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
1 Comment
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
Moim zdaniem najważniejsze są posty udostępniane na bieżąco. Bardzo wiele jest kancelarii, których obecność na facebooku skończyła się założeniem konta. Jak udostępniamy ciekawe treści i porady prawne to użytkownicy chętniej odwiedzają profil i zostają na dłużej. Ponadto budujemy wizerunek specjalisty w danej dziedzinie co także ma pozytywny wpływ na firmę.