10 najlepszych praktyk dla kancelarii obsługujących klientów biznesowych

Ten wpis jest relacją z przeprowadzonego webinara, możesz o nim poczytać tutaj: „Jak pić whisky i palić cygara – poradnik dla młodych prawników”

Podczas spotkania udało mi się przedstawić autorski wybór 10 najlepszych praktyk obsługi klienta biznesowego. Są one wynikiem moich obserwacji, współpracy z „moimi” Kancelariami i wiedzy jaką miałem okazję pozyskać na szkoleniach. Katalog praktyk uważam za otwarty – jeśli masz swoją propozycje pisz w komentarzu. Niech mózgi wielu osób pracują aby prawnicy lepiej świadczyli swoje usługi.

Przy okazji jeszcze raz przepraszam za problemy techniczne jakie się pojawiły. Nigdy nie miałem takich problemów, gdy korzystałem z webex.com. Niestety transmisjeonline.pl zawiodły mnie na całej linii.

10 najlepszych praktyk w obrazkach, slajd 12 inspirowany meczem Niemcy – Brazylia. (liczyłem na wynik dwucyfrowy tego meczu:)

Wasze propozycje (prześlij do mnie swoje propozycje lub pisz w komentarzu):
  1. „Promuj tych, którzy promują Ciebie” – Agnieszka Brzozowska, @adwokatmedialny
  2. „Na wysłaniu oferty proces obsługi klienta się nie kończy – ważne jest budowanie stałej relacji, weź za telefon, porozmawiaj, spotkaj się, poznaj i daj się poznać i nie daj o sobie zapomnieć” – Monika Muracka
  3. „Sprawdź i zaktualizuj kontakty do siebie dostępne w internecie” – Katarzyna Abramowicz – www.specprawnik.pl 

 

0 1495
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

Trackbacks for this post

  1. […] Ten artykuł pierwotnie ukazał się w kwartalniku Krajowej Izby Doradców Podatkowych. Jeśli czytasz tę pozycję zawsze możesz znaleźć tam moje materiały. A poniżej przedstawiam materiał, który ukazał się w listopadzie 2014 r, i jest rozwinięciem także tej prezentacji. […]

Leave a Reply