Jak pić whisky i palić cygara – poradnik dla młodych prawników.
- cze 30, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 12 komentarzy
Kto chciałby się dowiedzieć jak pić whisky i palić cygara, gdy jest się już wziętym radcą albo adwokatem i człowiek zastanawia się czy dziś wstać z łóżka czy jeszcze poleżeć?
Wiem – wszyscy.
Dla pozostałych mam taką propozycję, która padła na naszej grupie na Facebooku. Jest nas tam dużo, na grupie ok 855 osób, na blogu miesięcznie jest ok. 1000 użytkowników – pomyślałem żebyśmy się spotkali on-line i porozmawiali. A propozycje tematów są następujące:
- „Po cholerę mi linkedin i twitter czyli social media w kancelarii”
- „Super Hot przykłady najlepszych prawniczych stron www na świecie”
- „Kancelaria nastawiona na klienta – najlepsze praktyki obsługi klienta”
- „Jak pić whisky i palić cygara – poradnik dla młodych prawników”.
Do tematu 4 poszukuję prelegenta razem z rekwizytami 🙂
Piszcie w komentarzu, który temat wydaje się dla Was najciekawszy. Na FB póki co wygrywa temat 1 lub 3.
————————————- UPDATE
Wygrał temat nr 3 czyli: „Kancelaria nastawiona na klienta – najlepsze praktyki obsługi klienta”,temat 4 będzie także poruszony ale to na tę chwilę niespodzianka.
Termin: 9.07 (środa), godz. 15.00
15.00 – Start i kwestie techniczne jeśli się pojawią
15.00 – 15.30 – prezentacja główna: Szymon Kwiatkowski
15.30 – 15.50 – dyskusja oraz prezentacja doświadczeń innych uczestników spotkania
15.50 – 16.00 – niespodzianka Whisky i Cygara.
Miejsce: internet, webinar
Wymagania techniczne: aktualna przeglądarka (FF lub Chrome), mikrofon.
O czym mówimy: Najlepsze praktyki obsługi klienta biznesowego przez kancelarię. Trudno będzie zamknąć tę listę, dlatego KAŻDY uczestnik proszony jest o przygotowanie od 2 do 5 najlepszych według niego praktyk.
Spotkanie nastawione jest na współpracę i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem. Każdy będzie mógł opowiedzieć „swoją historię” i podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Nastawiamy się na wspólną pracę wielu mózgów 🙂
Obowiązuje strój typu casual friday.
Zapisy:
[mc4wp_form]
Szkolenie odbędzie się przy zapisanych min. 10 osobach
Dlaczego potrzebuje Twojego maila?
Na ten adres, w dniu szkolenia, otrzymasz link z dostępem do wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się spotkanie.
Pytania: s.kwiatkowski@marketingprawa.pl
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
12 komentarzy
Trackbacks for this post
[…] Jak pić whisky i palić cygara – poradnik dla młodych prawników. […]
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
Jako osoba ceniąca praktykę, podoba mi się temat 3:)
Temat 1. trochę już sztampowy, poszukać przykładów „najlepszych” stron też sobie mogę, a palić cygara i pić whisky potrafię:)))
Temat 3 wybierają prawie wszyscy, wszyscy wybierają temat 4. Lechu dałbyś radę opowiedzieć o whisky i cygarach – tak z 10 min? Serio pytam.
Whisky – ok, cygara leżą ładnie zapakowane i tyle – nie zapaliłem jeszcze. Ale nie o to chyba chodzi w temacie – raczej jak sprawić by biznes kręcił się sam i czerpać z niego korzyści (stereotypowe cygara i Whisky) Czy jednak się mylę.
Oczywiście whisky i cygara to tylko stereotyp i uśmiech w stronę czytelników. Chodzi tu tylko o wybór tematu na spotkanie spośród 1-3 🙂 Grzegorz, który temat Ciebie zainteresuje?
Szczerze mówiąc to wszystkie – ale jeśli miałbym wybierać to chyba 1, chociaż nie wiem, co dokładnie kryje się pod nr. 3. Czy mowa o rozwiązaniach technicznych/informatycznych?
Temat 3 to będzie przedstawienie najlepszych znanych mi oraz uczestnikom praktyk obsługi klienta. Zapewne będzie to klient biznesowy, zastanowimy się jakie są jego oczekiwania co do u. prawnych i jak je zrealizować – chodzi o obsługę klienta a nie np. proces ofertowy. Jak to dla Ciebie brzmi?
Dobrze.. brzmi dobrze. W takim razie pozostaje poczekać na rozstrzygnięcie.
Czy jeśli komuś nie uda się być online w czasie trwania konferencji,uzyska później do niej dostęp?Pytam ze względu na wyjazd.I czy taki nieobecny na konferencji może w inny sposób podzielić się swym doświadczeniem,poza konferencją,żeby nie było,że chce tylko „brać”?
@Ala, postaram się aby zapis konferencji był później dostępny ale nie mogę tego teraz obiecać. Na pewno będzie dostępna prezentacja oraz wnioski po spotkaniu.
Cieszę się, że chcesz zaangażować się i podzielić swoją wiedzą. Możesz podesłać do mnie swoje spostrzeżenia, żebym mógł je przedstawić w Twoim imieniu lub podzielić się tutaj w komentarzach.
Będą kolejne, bo termin mi nie odpowiada?
Zapewne będą ale nie mogę teraz obiecać kiedy i jak. Stay tuned lub zapisz się na newsletter: https://marketingprawa.pl/newsletter/