Taaaaka reklama
- maj 11, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 3 komentarze
Zobaczcie proszę tę reklamę:
Dla mnie bardzo średni jest ten filmik, zupełnie do mnie nie trafia. A keczup na czole w ogóle odpada.
Ale piszę o tym dlatego, że pomysłodawcą tego filmu jest adwokat, Partner tej kancelarii. W jednym z wywiadów mówi:
„– Chcieliśmy pokazać, że jesteśmy trochę inni, trochę niekonwencjonalni, i nie do końca tacy sztywni. Ta reklama była moim pomysłem – zdradził dziennikarzom „Bilda” adwokat Frank Hannig.”
Chciałbym zwrócić Waszą uwagę, że jeśli zaczynacie pracę nad takimi materiałami to zazwyczaj agencja, z którą podejmuje się współpracę zazwyczaj wie lepiej co jest dobre a co złe. Co należy opublikować a czego unikać. Obawiam się, że w tym przypadku agencja miała niewiele do gadania i realizowała pomysł kancelarii. A wyszedł taki keczup. 🙂
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
3 komentarze
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
A czy adresaci tej reklamy (kobiety osoby chcące się rozwieść) myślą racjonalnie, czy emocjonalnie? Kto wie, jak ta reklama działa, ale nie na nas, bo to nieistotne, tylko na te biedne skrzywdzone i sponiewierane latami istoty, tam są dopiero pokłady emocji 🙂
Ta kobieta myśli tak nieracjonalnie że postanowiła polać keczupem piłę i samą siebie. Przypadek?
Jakby było zbyt realistycznie, to by takiej reklamy TV nie puściła:)