Wybieramy CRM dla kancelarii

Do dzieła, ku lepszemu światu – wybieramy CRM dla kancelarii prawnej:

Na www.facebook.com/MarketingPrawa padło pytanie o rekomendacje dobrego i prostego CRM dla kancelarii prawnej. Nie chodzi tu o narzędzie typu kombajn tylko o proste rozwiązanie do zarządzania kontaktami. Nie zależy nam na podpięciu pod dokumenty klienta. Zależy nam na czymś lekkim, łatwym, intuicyjnym i przyjemnym. Do tego musi działać na iOS i/lub Andoid świetnie łączyć kontakty + notatki do nich + kalendarz…

Każdy z Was zapewne ma swoje doświadczenia. Proszę podzielcie się nimi, żeby nie trzeba było wywarzać otwartych drzwi! W imieniu całej społeczności przesyłam w podziękowaniu ten filmik.

Edycja 07.10: Testuję teraz CRM.zoho.com. Z tego co widzę chyba nie ma wersji na iOS.

Edycja 28.04.2015. ZOHO ostatecznie jest świetnym narzędziem ale za dużym, zbyt skomplikowanym jak na moje potrzeby. Ostatecznie korzystam teraz z Excela oraz ze specjalnego układu kart na trello.com. Przykład możecie zobaczyć tutaj: https://trello.com/b/aPFI7CqI/template-sales-pipeline. Inny przykład jest tutaj: http://www.entrepreneurloop.com/trello-to-manage-sales-pipeline/

0 540
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

13 komentarzy

  1. właśnie sam szukam odpowiedniego oprogramowania które nie będzie gubić danych i ich mieszać… też chętnie wysłuchałbym opinii osób i skorzystał z jakiegoś polecanego i sprawdzonego także czekam dalej na konkrety. pozdawiam

  2. Witaj Szymonie,

    CRM dla kancelarii to dobry temat i trudny temat. CRM powinien spełniać przede wszystkim wymagania ustawy o ochronie danych osobowych więc rozwiązanie chmurowe trzeba wybierać ostrożnie. Ciekawa jestem jakie będą Twoje odczucia co do testowanego rozwiązania. Jakbyś miał wątpliwości co do ochrony danych pisz śmiało.

    Pozdrawiam,
    Beata

  3. Rafał

    My w biurze używamy Firmao CRM

  4. Aleksandraa

    Kancelaria wymaga naprawdę dobrego systemu. Wybór jest ciężki, ponieważ jest masę aplikacji, ale nie zawsze funkcjonalność idzie w parze z marką i ceną. Jako przedstawicielka systemu CRM7 muszę przyznać, że mamy klientów z branży prawniczej. Ale ogólnie mówiąc (bez reklamy) – systemy muszą przede wszystkim być dobrze dopasowane czyli warto by firma szukała systemu modułowego. Takie rozwiązanie jest o tyle lepsze, że można wybrać konkretne funkcje, jakich potrzebujemy. Po drugie – wsparcie techniczne, o którym wspomniał p. Rafał jest równie ważne, bo przecież nie ma oprogramowania wolnego od błędów czy usterek. Po trzecie – czytać, czytać i jeszcze raz czytać o systemach – porównywać je, testować i zdobywać wiedze przed wdrożeniem. Robić wszystko, by wybór był trafny, a inwestycja udana 🙂

  5. Cześć, i jak poszło z wyborem CRM? Zostałeś w ZOHO?

  6. Arek

    Można też wykorzystać sam CRM lub system system zarządzania kancelarią z CRM. Uwaga reklama! ale ChromeCRM posiada obie te możliwości i to w dodatku z ogromną możliwością konfiguracji

  7. Można też skorzystać z CRM lub systemu do zarządzania kancelarią z CRM. Obie te możliwości zapewnia ChromeCRM/Advisor. http://www.chromecrm.com

Leave a Reply