8 elementów każdej oferty sprzedaży usług w kancelarii

Większość ofert kancelarii brzmi jak nudna opinia prawna: zero konkretów, język tylko dla wtajemniczonych, a na końcu klient i tak zostaje z pytaniem: „to co ja mam teraz z tą ofertą zrobić?”

I nic dziwnego. Całą karierę uczyliśmy się pisać „po prawniczemu”. A do ofert tego języka trzeba się oduczyć.

==Jeśli nie wiesz jak się robić oferty, które sprzedają to dołącz do Kursu on-line:

Sprzedaż i Ofertowanie w Kancelarii Prawnej.==

Oto 8 elementów każdej oferty:

1️⃣ Omówienie, parafraza problemów klienta -> efekt: klient widzi, że prawnik rozumie problem.

2️⃣ Różne scenariusze rozwiązania problemu -> efekt: klient ma możliwość podjęcia decyzji.

3️⃣ Pokazanie zespołu ale tylko w kontekście rozwiązania problemu klienta -> efekt: klient rozumie dlaczego konkretne osoby będą realizować prace

4️⃣ Budżet -> nie muszę tłumaczyć

5️⃣ Harmonogram -> wiadomo -> klient widzi, że rozumiemy jak problem z którym przyszedł wpływa na jego sytuacje.

6️⃣ Harmonogram postępowania ofertowego -> efekt: klient wie jakie są dalsze czynności a prawnik ma punkt odniesienia w rozmowach

7️⃣ Następny krok -> napisz jakie następne działania trzeba zrealizować aby rozpocząć współprace -> efekt: inicjatywa jest po Twojej stronie, Ty zarządzasz cyklem sprzedaży.

8️⃣ Dane kontaktowe -> wiadomo, ale nie dane na sekretariat.

Checklista (Post na Instagram) autorstwa Szymon Kwiatkowski

0 121
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

Leave a Reply