8 elementów każdej oferty sprzedaży usług w kancelarii
- lis 02, 2024
- By Szymon Kwiatkowski
- In Dobre praktyki, Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 0 Comments
Większość ofert kancelarii brzmi jak nudna opinia prawna: zero konkretów, język tylko dla wtajemniczonych, a na końcu klient i tak zostaje z pytaniem: „to co ja mam teraz z tą ofertą zrobić?”
I nic dziwnego. Całą karierę uczyliśmy się pisać „po prawniczemu”. A do ofert tego języka trzeba się oduczyć.
==Jeśli nie wiesz jak się robić oferty, które sprzedają to dołącz do Kursu on-line:
Sprzedaż i Ofertowanie w Kancelarii Prawnej.==
Oto 8 elementów każdej oferty:
1️⃣ Omówienie, parafraza problemów klienta -> efekt: klient widzi, że prawnik rozumie problem.
2️⃣ Różne scenariusze rozwiązania problemu -> efekt: klient ma możliwość podjęcia decyzji.
3️⃣ Pokazanie zespołu ale tylko w kontekście rozwiązania problemu klienta -> efekt: klient rozumie dlaczego konkretne osoby będą realizować prace
4️⃣ Budżet -> nie muszę tłumaczyć
5️⃣ Harmonogram -> wiadomo -> klient widzi, że rozumiemy jak problem z którym przyszedł wpływa na jego sytuacje.
6️⃣ Harmonogram postępowania ofertowego -> efekt: klient wie jakie są dalsze czynności a prawnik ma punkt odniesienia w rozmowach
7️⃣ Następny krok -> napisz jakie następne działania trzeba zrealizować aby rozpocząć współprace -> efekt: inicjatywa jest po Twojej stronie, Ty zarządzasz cyklem sprzedaży.
8️⃣ Dane kontaktowe -> wiadomo, ale nie dane na sekretariat.
Checklista (Post na Instagram) autorstwa Szymon Kwiatkowski
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
Ostatnie wpisy
- 5 promptów aby wykorzystać ChatGPT do sprzedaży w kancelarii 3 listopada 2024
- 8 elementów każdej oferty sprzedaży usług w kancelarii 2 listopada 2024
- Kurs on-line: Sprzedaż i ofertowanie w kancelarii prawnej. 2 listopada 2024
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021