Twitter, Facebook i Linkedin w Kancelarii
- wrz 03, 2015
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 3 komentarze
Gdybym miał wybrać jeden serwis społecznościowy do promocji kancelarii to co by to było? (duże uproszczenie)
Twitter – argumenty za:
- bezpośredniość kontaktu potencjalnymi klientami i z tzw influencerami (dziennikarze, politycy, media, osoby wpływowe, blogerzy),
- szybkość kontaktu,
- ciekawa społeczność,
- merytoryczne dyskusje w 140 znakach.
Twitter – argumenty przeciw:
- mały zasięg
- krótka żywotność wpisów
Linkedin – argumenty na tak:
- kontakt bezpośredni z potencjalnym klientem nie jest traktowany jako spam.
- profesjonalny charakter serwisu.
- biznesowe podejście użytkowników serwisu
Linkedin – argumenty na nie:
- mały zasięg w Polsce
- koszty
- niskie zaangażowanie użytkowników serwisu
Facebook – argumenty na tak:
- duży zasięg
- największy portal społecznościowy. Istnieje większa szansa, że kogoś znajdę na FB niż na Linkedin
- wielość form promocji marki i kontaktu.
Facebook – argumenty na nie:
- Jak każdy serwis wymaga oddzielnej strategii
- FB tnie zasięgi. Trzeba wiedzieć jak działa EdgeRank
- Ogromna konkurencja
Gdybym więc miał wybrać 1 serwis do promocji kancelarii byłby to zapewne Facebook ze względu na największy potencjalny zasięg. Gdybym jednak nie musiał wybierać to wziąłbym wszystkie trzy.
A Ty w jakim serwisie promujesz kancelarię?
Share:
0 1433
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
3 komentarze
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
witam
Uwzam,ze najbardziej promuje kancelarie Google,ma najwięcej klientów
adam
Google oczywiście ma 100 ruchu. myślę tu jednak o mediach społecznościowych.
A dlaczego by nie połączyć działań na dwóch serwisach społecznościowych lub więcej? Skuteczna promocja aby przyniosła efekt musi mieć jak najszerszy zasięg, dlatego warto działać na wielu obszarach. Niestety jest to czasochłonne zajęcie, aczkolwiek procentuje na przyszłość.