Najlepsza strona prawnicza – Lawyerist 2014

To kolejna odsłona konkursu na najlepszą stronę prawniczą, zorganizowanego przez blog The Lawyerist. Od konkursu minął już miesiąc ale poprzednie wpisy i bieżąca praca spowodowały, że zapomniałem o tym. A przecież trzeba trzymać rękę na pulsie jeśli chodzi o inspiracji ze świata.

Tak prezentuje się najlepsza 10 wdg czytelników The Lawyerist:

  1. http://kithandkinlaw.com/ – wygrywa strona bardzo prosta, przełamująca twierdzenie, że”tylko duże kancelarie mogą mieć ładne strony”. Świetne zdjęcia!
  2. http://www.bsp.lu/ – znów świetne zdjęcia, które przykuwają uwagę.
  3. http://www.bradleymcollins.com/ – to jest ciekawa pozycja, strona osobista adwokata zajmującego się obroną w sprawach karnych. Myślę, że najlepsza z całej 3. Ma w sobie to coś.
  4. http://www.dicksteinshapiro.com/ – akurat ta propozycja nie przypadła mi do gustu. Trzeba jednak pochwalić za efekty, które jednak sprawiają wrażenie troche za ciężkiej strony.
  5. http://www.philadelphiacriminalattorney.com/ – lubie wszystkie strony scrollowane. Tutaj jeszcze warto obejrzeć filmik. Może nie ma tu fajerwerków ale ważniejszy jest przekaz jaki się słyszy. Mało jest o samej kancelarii, prawnikach a więcej o klientach i ich samopoczuciu w kontakcie z prawnikiem, sądem.
  6. http://fkplaw.com/ kolejna scrollowana stronka z przejrzystymi zdjęciami i fajną grafika.
  7. http://moduslaw.com/ nazewnictwo wreszcie inne niż Ktoś&Ktoś Partners. Kolejna strona scrollowana z infografiką pokazującą proces współpracy.
  8. http://reedlongyearlaw.com/, notki BIO podpięte są pod serwis http://www.avvo.com/ gdzie można oceniać pracę prawników. Odważny krok.
  9. http://trout-law.com/ – nie podoba mi się. Jednak istotą strony są referencje od klientów w formie video. Świetne.

Nie ma nr 10 ale podobnie brakuje go na stronie oryginalnej: http://lawyerist.com/best-law-firm-websites-2014

Moje przemyślenia są takie, że od poprzedniego konkursu nic się nie zmieniło. Widoczny jest trend idący w kierunku stron scrollowanych, ze świetnymi zdjęciami. Strony są płaskie, przejrzyste i od razu mówią w imieniu kancelarii. Nie ma miejsca by się tu czegoś domyślać. Ciekaw jestem, która strona Tobie przypadła do gustu?

EDIT:

mój komentarz do tego artykułu na łamach Rzepy: http://prawo.rp.pl/artykul/757793,1098790-Najlepsze-prawnicze-strony-internetowe-na-swiecie-wedlug-Lawyerist.html

Jeśli chcesz świeżych newsów o marketingu zapisz się na newsletter:

[mc4wp_form]

3.03 – szkolenie ze sprzedaży usług prawnych:

ulsugi-prawnicze-800x400

 

0 1866
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

4 komentarze

  1. Plusy dla:
    1) http://www.bsp.lu/ – za estetykę, przejrzystość oraz „Resources that can help you”;

    2) http://www.philadelphiacriminalattorney.com/ – za zdjęcia pokazujące prawnika w pracy i choć są pozowane, to są pozowane dobrze, bo sprawiają wręcz „filmowe” wrażenie; klient może zobaczyć nie tylko jak prawnik wygląda, ale i jak pracuje;

    3) http://fkplaw.com/ – za prostotę, intuicyjność, elementy marketingu narracyjnego, „tryptyk” zdjęć każdego prawnika.

    Dla mnie zdecydowanie wygrywają nr 2 i 3.

  2. Dla mnie http://www.philadelphiacriminalattorney.com/ jest także super. Denerwuje tylko długa nazwa domeny. Proszę wyobrazic sobie wpisanie tego w adres maila.
    Dzięki za komentarz!

  3. w istocie -mało szczęśliwa domena, choć z własnych obserwacji rynku amerykańskiego wynika, że nie stanowi to rzadkości. Ponadto warto zadać sobie pytanie: jak często wpisujemy ręcznie adres strony internetowej lub adresu e-mail? Podejrzewam, że w 99% przypadków po prostu korzystamy z hiperłącza.

    • hmmm, w wielu przypadkach to rzeczywiście jest link. Często jednak adres przepisuje się z wizytówki albo po rozmowie telefonicznej… To będzie kłopotliwe a miejsc na literówki jest wiele 🙂

Leave a Reply