Sprzedajesz wiertarki?
- mar 11, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 1 Comment
Pisałem kiedyś o tym co tak na prawdę sprzedaje prawnik we wpisie „Co kupuje klient a co sprzedaje prawnik„?
Tym razem w podobnym tonie taki cytat z innego bloga:
“Black & Decker, the power tool company, had just hired a new CEO. He walked into his first meeting with his board of directors, held up a power drill, and asked, ‘Is this what we sell?’ The directors looked at each other and looked at the drill and said, ‘Yes, that’s one of ours; that’s what we sell.’ ‘No, it isn’t,’ replied the CEO, and he put down the drill and picked up a board with a hole in it. ‘This is what we sell,’ he said. ‘This is why the customer comes to us. This is what he wants.’”
A cały wpis tutaj: „What do lawyers sell?”
Co Ty o tym myślisz?.
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
1 Comment
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
„Clients buy peace of mind — that’s what they want when they hire a lawyer”.
To zdanie Jordana Furlonga – jest kompletne. Dobrze, że zamieściłeś link do artykułu, który jest bardzo wartościowy.
W wolnej chwili mógłbyś rozwinąć temat. Ciekawa jestem opinii kolegów. W tym „peace of mnd „- jest wszystko: przeciwdziałanie nieroztropnym zachowaniom Klientów, ich braku wiedzy i wyobraźni, bezpieczeństwo klienta przy podejmowaniu decyzji, spojrzenie na sprawę chłodnym okiem, przejęcie odpowiedzialności za klienta i wzajemne zaufanie.