Sprzedajesz wiertarki?

Pisałem kiedyś o tym co tak na prawdę sprzedaje prawnik we wpisie „Co kupuje klient a co sprzedaje prawnik„?

Tym razem w podobnym tonie taki cytat z innego bloga:

“Black & Decker, the power tool company, had just hired a new CEO. He walked into his first meeting with his board of directors, held up a power drill, and asked, ‘Is this what we sell?’ The directors looked at each other and looked at the drill and said, ‘Yes, that’s one of ours; that’s what we sell.’ ‘No, it isn’t,’ replied the CEO, and he put down the drill and picked up a board with a hole in it. ‘This is what we sell,’ he said. ‘This is why the customer comes to us. This is what he wants.’”

A cały wpis tutaj: „What do lawyers sell?”

Co Ty o tym myślisz?.

0 1199
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

1 Comment

  1. „Clients buy peace of mind — that’s what they want when they hire a lawyer”.
    To zdanie Jordana Furlonga – jest kompletne. Dobrze, że zamieściłeś link do artykułu, który jest bardzo wartościowy.
    W wolnej chwili mógłbyś rozwinąć temat. Ciekawa jestem opinii kolegów. W tym „peace of mnd „- jest wszystko: przeciwdziałanie nieroztropnym zachowaniom Klientów, ich braku wiedzy i wyobraźni, bezpieczeństwo klienta przy podejmowaniu decyzji, spojrzenie na sprawę chłodnym okiem, przejęcie odpowiedzialności za klienta i wzajemne zaufanie.

Leave a Reply