Polacy na Kickstarterze – tłum ma pieniądze
- gru 04, 2013
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 1 Comment
Kiedyś pisałem wschodzącym trendzie crowdfundingu i roli jaką mogą w niej odegrać prawnicy: Crowdfunding wschodzący trend dla kancealrii.
W Polsce odbyło się kilka dużych (finansowo) zbiórek na innowacyjne projekty. Tym razem jednak polski pomysł króluje na zagranicznym serwisie Kickstarter. Chodzi o NeuroON, produkt, który pomoże ludziom efektywnie spać (efektywnie znaczy według twórców krócej przy tym samym poziomie osiągniętego wypoczynku). Produkt w kilkanaście godzin zebrał od anonimowych ludzi ponad 70 tys $. WOW.
Crowdfunding (czy crowdsourcing) jest nową gałęzią finansowania innowacyjnych pomysłów. Staje się też nowym źródłem generowania rozwiązań konkretnych problemów. Jak myślicie, gdzie tu jest miejsce dla prawników?.
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
1 Comment
Leave a Reply Cancel Reply
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
To bardzo mało znane u nas ciągle pojęcie, które przyjęło się na świecie, ale które wiąże się i wymaga zaufania sobie na wzajem – dostarczyciela usługi/produktu i inwestora. Można śmiało powiedzieć, że nasz projekt http://www.specprawnik.pl dla prawników jest crowdfunding-iem w nowej postaci.
Proszę zerknąć na ZASADY PRZYZNAWANIA AKCJI OPERATORA http://specprawnik.pl/regulamin_dla_prawnikow.html
Chcemy, żeby kancelarie prawne i prawnicy byli współwłaścicielami serwisu. Z uwagi na pionierskość tego przedsięwzięcia sami jestesmy ciekawi efektu. Damy znać w przyszłym roku.