Przenikanie mediów – każdy może być bohaterem
- Sty 07, 2013
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 0 Comments
Na stronie szkolenia PWSK – Prawnik w sieci klientów, Agnieszka Brzozowska Specjalista ds. Marketingu i PR, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr publikuje ciekawy artykuł na temat przenikania mediów. Polecam lekturę wszystkim tym profesjonalistom, którzy zastanawiają się z jakimi mediami współpracować. Okazuje się, że w dzisiejszych czasach każdy może być bohaterem 🙂 Przeczytaj artykuł Agnieszki Brzozowskiej: „Przenikanie mediów”.
Share:
0 608
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
Ostatnie wpisy
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020
- Webinar: Najlepsze metody promocji kancelarii w 2020 r. 10 stycznia 2020
- Budżet świąteczny zazwyczaj idzie w błoto. 11 grudnia 2019