Przenikanie mediów – każdy może być bohaterem
- sty 07, 2013
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 0 Comments
Na stronie szkolenia PWSK – Prawnik w sieci klientów, Agnieszka Brzozowska Specjalista ds. Marketingu i PR, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr publikuje ciekawy artykuł na temat przenikania mediów. Polecam lekturę wszystkim tym profesjonalistom, którzy zastanawiają się z jakimi mediami współpracować. Okazuje się, że w dzisiejszych czasach każdy może być bohaterem 🙂 Przeczytaj artykuł Agnieszki Brzozowskiej: „Przenikanie mediów”.
Share:
0 956
Szymon Kwiatkowski
MarketingPrawa.pl Produkcje.fm
Ostatnie wpisy
- Nie planuj przyszłości. „Planuj” przeszłość. 16 stycznia 2022
- 5 kroków do skutecznego webinaru. Złoto. 18 października 2021
- 10 kampanii e-mail marketingowych dla kancelarii prawnych 25 marca 2021
- Jak obliczyć swoją podstawową stawkę godzinową? 11 lutego 2020
- Najważniejsze zmiany w podatkach dla małych kancelarii 18 stycznia 2020