Pierwsze wyniki badania prawniczej blogosfery

Należy również pamiętać, że nie tylko ilość wpisów czy udostępnionego materiału ma znaczenie. Bywa, że ważniejsza jest zawartość merytoryczna, treść oraz sposób jej przekazania. Jest to nie tylko ważne z punktu widzenia czytelnika ale również z punktu widzenia wyszukiwarek – przeczytaj: Kontakt i kontent.

Nim nastąpi publikacja pełnego raportu, na zachętę kilka wykresów, które między innymi znajdziecie w pełnej wersji raportu.

Pełne wyniki badania dostępne będą już w poniedziałek. Uczestnicy ankiety otrzymają wyniki mailowo.

O wynikach będę miał przyjemność rozmawiać w trakcie TMT.LawTrust’12. Szczegóły dostępne są pod tym linkiem. Poniżej krótki opis:

New Europe Events, organizator konferencji związanych z innowacjami w biznesie, zaprasza na konferencję TMT.LawTrust’12 odbywającą już 27.marca 2012  w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (ul. Książęca 4).

Konferencja dotyczyć będzie rozwoju biznesu w oparciu o relacje budowane natransparentności i zaufaniu.

Zapraszamy przedsiębiorców, inwestorów oraz prawników – będziemy analizować dynamikę relacji w tym właśnie trójkącie.


Wątkiem przewodnim konferencji będzie teza, że poprawne relacje w biznesiepowinny opierać się nie tylko na przestrzeganiu przepisów, rozumianym jako unikanie ryzyk prawnych, ale również na stosowaniu dobrych praktykuzupełniających przepisy prawa. Rezultatem takiego podejścia może być większa transparentność, a przez to zaufanie i lojalność – inwestorów, klientów oraz wszystkich pozostałych interesariuszy biznesu.

Gościem Specjalnym konferencji prosto z Anglii jest Pani Chrissie Lightfoot – polskiego pochodzenia Prawnik-Przedsiębiorca, autorka bestsellera promującego rozwój biznesu w modelu „ROAR – Reach out and Relate”, która występuje na konferencjach od USA po Nową Zelandię.”

 .

0 2043
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

4 komentarze

  1. Jeżeli mogę sobie sam zinterpretować trzeci wykres – oznacza on, że mniej niż 40% blogujących prawników robi to w sposób na tyle przemyślany, by pozyskać klientów – co więcej, okazuje się, że profesjonalne prowadzenie bloga przynosi klienta bardzo szybko.

    Ciekawym byłaby dla mnie relacja między kosztami wydanymi na bloga, a efektami w postaci klienta.

    Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że klient jest ciągle w blogu, trzeba z nim tylko rozmawiać i dawać się poznawać, a gdy już się skontaktuje to mamy czas poznawać klienta.

  2. Dzięki za komentarz. Oczywiście zachęcam do wyciągania wniosków we własnym zakresie 🙂 To będzie ciekawe uzupełnienie wyników. Co do relacji koszty bloga a efekt w postaci klienta to wdg mnie nie ma bezpośredniego przełożenia. Chyba, że koszty bloga rozumiemy szerzej tzn coś więcej niż wykonanie samego narzędzia np. know-how, szkolenia, zakup zewnętrznego doświadczenia, wsparcie promocji – wtedy taka inwestycja nabiera sensu i rzeczywiście przekłada się bezpośrednio na klienta.

  3. Wszystko w jak najlepszym porządku. Przyjazny kontakt i szybka obsługa Paintball

Trackbacks for this post

  1. […] pisze na swoim blogu Szymon Kwiatkowski, badanie pokazało jak różnorodna jest prawnicza blogosfera. Zarówno cele […]

Leave a Reply