5 kroków Strategii Biznesowej

W związku z tym, że poprzednią ankietę dotyczącą tematyki następnego posta wygrała pozycja „budowa strategii biznesowej” postanowiłem w inny sposób podejść do tematu. Odszedłem od formy pisemnej na rzecz prezentacji.

Poniższa prezentacja jest pewnym wstępem do szerokiego i bogatego tematu strategii biznesowej. Trudno w jednym artykule opisać cały przebieg budowy strategii biznesowej, stąd przedstawiam Wam, na dobry początek – prezentację. Jej celem jest przede wszystkim obudzenie waszej kreatywności i skłonienia Was do spojrzenia na proces budowy strategii jako na pasjonujące zadanie pełne życia i nieoczekiwanych zmian akcji.

5 kroków Strategii Biznesowej to odpowiedź na najważniejsze pytania:

  1. Krok I – Jak wygląda pole gry, w której uczestniczysz? Kim są Twoi konkurenci, jaki mają udział w rynku? Jakie są cechy charakterystyczne Twojej branży?
  2. Krok II – Rozpoznanie przeciwników – z kim grasz?
  3. Krok III – Jak wygląda Twoja działalność? – Porównanie tego kroku z krokiem II pokaże Ci dokładnie to co dzieje się w Twojej branży
  4. Krok IV – Jaka jest przyszłość? – Czego najbardziej obawiasz się wykonując następny ruch?
  5. Krok V – Szach Mat – Twoje najlepsze zagranie, które spowoduje, że klienci będą bardziej przywiązanie do Ciebie niż konkurencji.

.

0 253
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

1 Comment

  1. WOW, ale fajna prezentacja ;). Bardzo mi się podoba. Od dzisiaj, przez następnych 30 dni będę się nad tym zastanawiać, non stop 🙂 🙂

    Pozdrawiam,
    Renata Świgońska
    http://www.ZnakiTowarowe.net

Leave a Reply