Twitter, Facebook i Linkedin w Kancelarii

Gdybym miał wybrać jeden serwis społecznościowy do promocji kancelarii to co by to było? (duże uproszczenie)

Twitter – argumenty za:

  1. bezpośredniość kontaktu potencjalnymi klientami i z tzw influencerami (dziennikarze, politycy, media, osoby wpływowe, blogerzy),
  2. szybkość kontaktu,
  3. ciekawa społeczność,
  4. merytoryczne dyskusje w 140 znakach.

Twitter – argumenty przeciw:

  1. mały zasięg
  2. krótka żywotność wpisów

Linkedin – argumenty na tak:

  1. kontakt bezpośredni z potencjalnym klientem nie jest traktowany jako spam.
  2. profesjonalny charakter serwisu.
  3. biznesowe podejście użytkowników serwisu

Linkedin – argumenty na nie:

  1. mały zasięg w Polsce
  2. koszty
  3. niskie zaangażowanie użytkowników serwisu

Facebook – argumenty na tak:

  1. duży zasięg
  2. największy portal społecznościowy. Istnieje większa szansa, że kogoś znajdę na FB niż na Linkedin
  3. wielość form promocji marki i kontaktu.

Facebook – argumenty na nie:

  1. Jak każdy serwis wymaga oddzielnej strategii
  2. FB tnie zasięgi. Trzeba wiedzieć jak działa EdgeRank
  3. Ogromna konkurencja

Gdybym więc miał wybrać 1 serwis do promocji kancelarii byłby to zapewne Facebook ze względu na największy potencjalny zasięg. Gdybym jednak nie musiał wybierać to wziąłbym wszystkie trzy.

A Ty w jakim serwisie promujesz kancelarię?

0 317
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

3 komentarze

  1. witam
    Uwzam,ze najbardziej promuje kancelarie Google,ma najwięcej klientów
    adam

  2. A dlaczego by nie połączyć działań na dwóch serwisach społecznościowych lub więcej? Skuteczna promocja aby przyniosła efekt musi mieć jak najszerszy zasięg, dlatego warto działać na wielu obszarach. Niestety jest to czasochłonne zajęcie, aczkolwiek procentuje na przyszłość.

Leave a Reply