E-marketing dla prawników

Dziś na portalu www.polskiprawnik.pl ukazał się artykuł mojego autorstwa: „Prawnik w Internecie czy nudziarz w Internecie„. Cały artykuł można przeczytać na portalu, a poniżej kilka najważniejszych cytatów i uzupełnień:

Celem obecności prawnika w Internecie jest nie tylko pozyskanie klientów w ramach specjalizacji, ale także przełamanie stereotypu niedostępnego i drogiego specjalisty.

Internet jest przestrzenią otwartą, stworzoną by nawiązać szczere i prawdziwe relacje z potencjalnymi klientami. Istotą jest jednak pokazanie siebie (i swojej prawniczej osobowości:) od ludzkiej strony.

Przed rozpoczęciem projektowania swojej strategii e-marketingowej należy odpowiedzieć sobie na pytanie dotyczące niszy, którą chce się zagospodarować.

Wybór niszy/specjalizacji jest trudny. Jednak niezbędny by stworzyć narzędzia służące promocji kancelarii.

Planując stworzyć swoją strategię e-marketingową odpowiedz sobie na kilka pytań, które stworzą podstawy Twojej aktywności w sieci:

  • Co jest Twoją mocną stroną i na jakich aspektach prawa znasz się najlepiej?
  • Kim są klienci, których obsługujesz w ramach wybranej specjalizacji, jakie odwiedzają portale, gdzie szukają porad?
  • Przeszukaj Internet wpisując swoje imię i nazwisko, zobacz jaki jest efekt.
  • Jakie cele stawiasz sobie w związku z obecnością kancelarii w Internecie?
  • Jaka jest Twoja konkurencja w wybranym obszarze?
  • Jacy są Twoi potencjalni sprzymierzeńcy?

 .

0 234
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

Leave a Reply