Sprzedaż najczęściej kojarzy się negatywnie.

Sprzedaż to wciskanie na siłę usług i produktów, nagabywanie, wpychanie niepotrzebnych rzeczy, mamienie, kreowanie nierealnych oczekiwań. Sprzedawca i handlowiec to ktoś kto nie ma pomysłu na siebie i wybrał ten zawód bo musiał. Bo nie było innego. Prawnik nie może być sprzedawcą, nie może poświęcać swojego czasu na budowanie relacji z klientami. Prawnik jest od pracy merytorycznej. Mimo, że ten opis jest przerysowany to jest w nim źródło prawdy?

Podczas szkolenia odczarujemy sprzedaż usług.

W sprzedaży, której uczymy prawników nie ma miejsca na wciskanie klientowi czegoś na siłę. W sprzedaży, którą Ci proponuję liczą się relacje z ludźmi. Zależy mi aby uczestnicy szkolenia wiedzieli, że sprzedaż to proces dzięki któremu rozwiązujemy problemy klientów.

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Od prawników coraz częściej wymaga się by „przynosili” klientów, budowali relacje, sprzedawali usługi. Nie wszyscy czują się w tych relacyjnych działaniach wygodnie.

Podczas szkolenia pokażę Ci jak pracować z klientami, budować relacje i ostatecznie sprzedawać usługi w zgodzie z Twoimi osobistymi wartościami i umiejętnościami.

To nie jest kolejne szkolenie o sprzedaży. To jest szkolenie o tym jak budować pozytywne relacje z partnerami biznesowymi i rozwiązywać skutecznie ich problemy. To kompletne szkolenie, dzięki któremu nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów i przygotowywać dla nich oferty.

Już ponad 50 prawników skorzystało z tej wiedzy. Wierzę, że to szkolenie wprowadzi trochę świeżości w branży prawniczej i podwyższy umiejętności miękkie prawników.

Dołącz do grupy szkoleniowej IV edycji szkolenia Budowa Relacji z Klientami i Sprzedaż Usług Prawnych.

Do końca sprzedaży zostało:

%MINIFYHTMLb6cfa082c820331805b9c6574cb8eabb16%

Czy jest inna droga?
Oczywiście!

Książki.

Możesz czerpać wiedzę z książek. Jednak książki to teoria, one nie nauczą Cię praktyki.

Własna praktyka.

Możesz uczyć się na własnych błędach. Po co skoro można na cudzych?

Tutoriale w internecie

Najczęściej traktują temat powierzchownie i nie dotyczą specyfiki usług prawniczych.

Przyjdź na praktyczne szkolenie

Przyjdź na szkolenie, które łączy w sobie teorię sprzedażową, psychologiczną i marketingową z praktyką.

Agenda stworzona jest dla prawników, którzy chcą rozwijać swoje kancelarie i umiejętności miękkie.

Nawet jeśli do tej pory byłeś odpowiedzialny tylko za pracę merytoryczną to po tym szkoleniu dowiesz się jak skutecznie budować relacje z klientami, by rozwiązywać ich problemy.


Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?

Nowe kompetencje

Umiejętność 
ofertowania

Umiejętność budowania relacji

Praktyczna umiejętność sprzedaży

Materiały Demo

Nie masz pewności czy warto przyjść na szkolenie?
Posłuchaj kilku nagranych w ramach podcastu Poza Prawem odcinków poświęconych sprzedaży i marketingowi usług prawnych.




Agenda

9.30 – 10.00
rejestracja, powitanie i poranna kawa. 

10.00 – 11.00 Część I
Wyzwania dzisiejszego marketingu usług prawnych.
Jakiej komunikacji oczekują klienci?
Jakie narzędzia marketingowe przynoszą największy zwrot z inwestycji? 
Omówienie najlepszych przykładów z Polski i zagranicy.
Jak nawiązywać relacje z klientami i prowadzić skuteczny
networking?

11.00 – 11.15
przerwa kawowa. 

11.15 – 12.15 Część II
Marketing nastawiony na pozyskiwanie klientów.
Jak prowadzić działania marketingowe by generować leady?
Automatyzacja źródłem wzrostu wskaźników sprzedaży i rentowności usług kancelarii – 4 kroki do celu. 

12.15 – 13.00 – Lunch 

13.00 – 14.00 Część III
Jak rozpoznawać potrzeby klientów?
Jak rozmawiać z klientem by poznać jego oczekiwania?
Praca na przykładach w formie warsztatowej. 

14.00 – 14.15 – przerwa kawowa 

14.15 – 15.15 Część IV
Jak budować modelową ofertę kancelarii?
Jakich narzędzi używać by „podglądać” działania klientów.
Jak prezentować ofertę kancelarii?
Praca na przykładach w formie warsztatowej. 

15.15 – 15.30 – przerwa kawowa

15.30 – 16.30 – Część V
Jak odbijać obiekcje klientów i przedstawiać wartość oferty kancelarii?
Jak negocjować cenę?

Trenerzy

Szymon Kwiatkowski

Specjalista do spraw marketingu prawniczego. Doradza średnim i dużym kancelariom prawnym w formułowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i sprzedażowych. Wspiera kancelarie w bieżącej pracy marketingowej i PRowej. 

Jest współprowadzącym podcast Poza Prawem, w którym rozmawia z gośćmi o marketingu, zarządzaniu i komunikacji w kancelariach prawnych.


Magdalena Liberda

Strateg Sprzedaży i Marketingu, Specjalista Marketing Automation, absolwent studiów MBA na National Louis University of Chicago. 21 lat doświadczenia w budowaniu relacji biznesowych z ludźmi na różnym poziomie mentalnym, życiowym, zawodowym, z różnej perspektywy zawodowej.

W ostatnich latach – specjalista od sprzedaży i zwiększania rentowności usług prawnych. Wdraża nowoczesne rozwiązania technologiczne, które optymalizują efekty realizowanych strategii promocji i sprzedaży. Mówi z wyczuciem, słucha i trafnie definiuje realne potrzeby kancelarii.

Zapisy

Informacje o szkoleniu:

Lokalizacja: Warszawa

Termin szkolenia: 29.11.2019 r.

Co mówią inni uczestnicy?

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Zajęcia przeprowadzone w formie warsztatowej, dużo praktycznych rad i przykładów, które można wykorzystać w pracy zawodowej. Zaangażowani i profesjonalni prowadzący z doświadczeniem w branży prawniczej. Polecam!

Agnieszka Wachowska – Traple Konarski Podrecki

Szczerze polecam szkolenie z zakresu sprzedaży usług prawniczych. To był dobrze wykorzystany piątek. Masa przykładów popartych doświadczeniem prowadzących, kilka ciekawych trików sprzedażowych oraz indywidualne podejście do sytuacji każdego z uczestników szkolenia sprawiło, że wyniosłem ze szkolenia naprawdę sporą dawkę cennej wiedzy, którą z pewnością będę mógł wykorzystać we współpracy z klientami.

Paweł Stec – Krześniak Budzyński Stec Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych Sp. k.

Szkolenie było świetne i warte każdej złotówki, istotnie zmieniło mój sposób patrzenia na relację z Klientem i etap nawiązywania z nim relacji.

Anna Orłowska – radca prawny