Są dopasowane do możliwości kancelarii
Planujemy realne – możliwe do zrealizowania projekty.
Mają racjonalny budżet
Budżet zaplanowanych działań jest dopasowany do realiów biznesu prawniczego, oczekiwań rynku i możliwości organizacyjnych kancelarii.
Mają realne terminy
Długoterminowe prognozy rozbijamy na konkretne i mierzalne cele. Dbamy o harmonogram prac.
Warsztaty Strategiczne
Cel: Poznanie potrzeb klientów kancelarii. Zaplanowanie działań marketingowych.
- ➡ Podczas Warsztatów Strategicznych rozmawiamy na temat potrzeb klientów kancelarii.
- ➡Wskazujemy kluczowe specjalizacje do działań marketingowych.
- ➡ Wybieramy narzędzia marketingowe, z których będziemy korzystać przy realizacji marketingu.
- ➡ Omawiamy harmonogram działań.
Racjonalny Budżet
Narzędzie, dzięki któremu planujemy wydatki marketingowe
➡ Ile pieniędzy kancelaria wydaje na działania marketingowe?
➡ W jaki sposób ta kwota przekłada się na sprzedaż usług?
➡Które działania marketingowe przynoszą najlepsze efekty?
Budżet marketingowy można precyzyjnie policzyć i zaplanować.
Plan Marketingowy
Kalendarz, który pozwoli śledzić zadania w danym miesiącu
Dobrze opracowany kalendarz marketingowy jest drogowskazem, który pomaga realizować cele marketingowe.
Wiemy, że kalendarz marketingowy powinien być opracowany wspólnie z Kancelarią, tak aby był możliwy do realizacji.
Nasi klienci
Nasze usługi
Kontakt
Napisz lub zadzwoń do nas
Szymon Kwiatkowski Marketing Prawa
ul. Piotrkowska 59
90-413 Łódź
E-mail: szymon.kwiatkowski@marketingprawa.pl
Telefon: +48 605 58 54 52