Dostarczam świeże strategie dla Kancelarii :)

Kilka wpisów temu pisałem o rozpoczęciu pracy nad strategią marketingową dla warszawskiej kancelarii radcowskiej. Po ok. 25h godzinach warsztatów, spotkań, rozmów skończyliśmy I etap, który polegał między innymi na: analizie SWOT, wyborze segmentów klientów do których chcemy docierać, przygotowaniu unikalnej propozycji wartości i wielu innych aspektach, których nie sposób wymienić.

II etap polega na zebraniu przygotowanych danych w spójną strategię. III etap polega na jej wdrożeniu, bieżącej analizie i wprowadzaniu zmian.

Przygotowanie strategii to długi i wymagający proces. Dlatego zawsze mam ogromny szacunek do zespołu prawników, którzy podejmują wyzwanie i pracują nad nowymi pomysłami na kancelarię. Takie zadanie wymaga zmiany myślenia o kancelarii i klientach, uwidacznia wszystkie plusy i minusy kancelarii. Często podczas warsztatów są chwile trudne, pełne emocji i kłótni. Są też chwile radości i zadowolenia z dobrze wykonanej pracy nad własnym biznesem. Ostatecznie zawsze zespół kończy warsztaty bogatszy o wiedzę, know-how wyposażony w nowe narzędzia. I co najważniejsze – zawsze kończymy mając nową i pozytywną energię do pracy. Cieszę się, że mogę być częścią takich zespołów i dokładać swoją cegiełkę do rozwoju kancelarii. Dziękuję!

0 261
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

2 komentarze

  1. Przygotowanie takiej strategii (nawet w zarysie) to trudne zadanie. Nie dziwi mnie, że powstają kłótnie a emocje sięgają granic. Ale trzeba to przeżyć, jeśli chcemy się rozwijać.

Leave a Reply