Wartości dla klienta?

Krótki wpis i przypomnienie kancelarii Kocian Law Firm.

Kancelaria otworzyła (2010) w Manchesterze w stanie Connecticut jedyny w swoim rodzaju punkt podawczo-odbiorczy. Po przejęciu i odnowieniu starego budynku restauracji wykorzystano bowiem okienko obsługi klientów zmotoryzowanych. Chodzi tu o to, że w okienku gdzie kiedyś można było zamówić BigMaca, teraz można oddać lub odebrać dokumenty. Taki sposób obsługi spowodowany jest faktem, że kancelaria ma wielu klientów poszkodowanych w wypadkach a więc często poruszających się na wózkach. Klient nie musi wysiadać a samochodu, żeby odebrać lub dostarczyć dokumenty. Obsługa klienta: level hard.

Nie mówię, żeby w Polsce ktoś teraz wykupił budynek po McDonaldzie i robił to samo. Chodzi tu raczej o sposób podejścia do klienta i jego potrzeb.

Nie mogę wkleić filmiku dlatego odsyłam do strony NBC, gdzie możecie obejrzeć krótki reportaż:

.

0 283
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

3 komentarze

  1. Ależ to żadna nowość! U mnie nie ma okienka, ale zaparkować jest dość ciężko, więc często zdarza się, że – po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym – klient po prostu przystaje przed drzwiami naszego biura, a pracownik kancelarii odbiera od niego dokumenty lub podpis. Zawsze śmiałam się, że to trochę „kancelaria drive thru”. To bardzo wygodne dla nas wszystkich, ale oczywiście dotyczy raczej kwestii technicznych, a nie przekazania całej sprawy i zwiazanych z nią szczegółów.
    Pozdrawiam,
    AKN

Leave a Reply