Kancelaria w serwisie Facebook cz. II

Kiedyś napisałem artykuł: Czy kancelaria powinna być na Facebooku, w którym raczej skłaniam się do negatywnej oceny tego serwisu pod kątem marketingu usług prawniczych. Dziś lekko zmieniam zdanie i dochodzę do stwierdzenia, że FB w kancelarii to skuteczne narzędzie marketingowe. Oczywiście pod pewnymi warunkami:

  1. Twoi odbiorcy są na FB. I zapewne są bo jak podaje Megapanel, w grudniu 2015 r. FB miał powyżej 19 mln użytkowników (źródło)
  2. Tworzysz treść, którą chcą czytać, i którą chcą się dzielić Twoi użytkownicy
  3. Umiesz tę treść sprzedać i wypromować.
  4. Pokazujesz się jako specjalista z określonego zakresu. W idealnym świecie publikujesz treści pod swoim imieniem i nazwiskiem.
  5. Zakładasz strategię długofalową.

Facebook to cały czas największy serwis społecznościowy grupujący zdecydowanie więcej potencjalnych klientów niż Linkedin.

0 293
Szymon Kwiatkowski

MarketingPrawa.pl Produkcje.fm

1 Comment

  1. Moim zdaniem najważniejsze są posty udostępniane na bieżąco. Bardzo wiele jest kancelarii, których obecność na facebooku skończyła się założeniem konta. Jak udostępniamy ciekawe treści i porady prawne to użytkownicy chętniej odwiedzają profil i zostają na dłużej. Ponadto budujemy wizerunek specjalisty w danej dziedzinie co także ma pozytywny wpływ na firmę.

Leave a Reply