Jak szybko będę miał klientów z tej strategii?
- wrz 23, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 9 komentarzy
– Panie Szymonie, jak szybko będę miał pierwszych klientów z przygotowanej wspólnie strategii? Takie pytanie jest standardem podczas wszystkich rozmów z kancelariami. Niestety moja odpowiedź nie jest zbyt różowa i sprowadza się do lubianego przez wszystkich prawników sformułowania: „To zależy”. Zmiennych, które warunkują powodzenie strategii jest dużo a te najważniejsze…
Jak szybko sprawdzić czy dana specjalizacja ma potencjał?
- wrz 17, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Zarządzanie kancelarią
- 6 komentarzy
Dużo się mówi o tym, że przyszłość każdej kancelarii leży w specjalizacji i w aktywnej promocji tej specjalizacji. Poparte jest to praktyką tzw kancelarii butikowych, które (przynajmniej marketingowo) prezentują się jako specjaliści tylko w wybranej dziedzinie prawa. Zazwyczaj jednak kancelarie butikowe zakładane są przez prawników z dużym stażem, wypracowanymi przez…
Do czego służy prawnik…?
- wrz 11, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 4 komentarze
To jest cykl artykułów, który pozwoli Ci zbudować strategię rozwoju Twojej kancelarii: Poprzednie kroki: Step I: „Jak zbudować strategię biznesową kancelarii?” Step I bis: „Czego rzeczywiście potrzebuje klient kancelarii?” Step II: „Co sprzedajesz – propozycja wartości kancelarii?” Step III: „Relacje z klientami” ———————— Przewrotne, tytułowe pytanie ma nas skłonić do postawienia się w…
Startup Kancelarii
- sie 27, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 2 komentarze
Słuchajcie, co jest najważniejsze w startupie kancelarii?
Dowcip o wycenie:
- sie 22, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 2 komentarze
– Dzień dobry, potrzebuję dobrą i tanią strategię marketingową. – Dzień dobry, a po co Panu dwie strategie? Kurtyna.
Start i testy serwisu ProsteUmowy.pl
- lip 21, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 7 komentarzy
Tak, to prawda – startujemy z naszym startupem. Rozpoczynamy testy i zapraszamy Was do klikania i wyłapywania błędów. Również miłe będą sugestie i słowa wsparcia. Wersja testowa dostępna jest tutaj: LINK Co znajdziesz w serwisie teraz? na początek przygotowaliśmy umowę najmu lokalu mieszkalnego ubraną w 7 kroków. płatności – póki…
D.A.S. – ekscytująca współpraca
- lip 14, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 0 Comments
Rozpoczynam jako zewnętrzny doradca bardzo ciekawy projekt dla jedynego w Polsce ubezpieczyciela zajmującego się sprzedażą polis ochrony prawnej: D.A.S. Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A. To duże wyzwanie dla mnie i mojego zespołu i już teraz czuję, że to będzie ciekawe przedsięwzięcie. Powoli otwiera się nowy, kolejny etap mojej działalności!
10 najlepszych praktyk dla kancelarii obsługujących klientów biznesowych
- lip 09, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Dobre praktyki, Marketing prawniczy, Zarządzanie kancelarią
- 1 Comment
Ten wpis jest relacją z przeprowadzonego webinara, możesz o nim poczytać tutaj: „Jak pić whisky i palić cygara – poradnik dla młodych prawników” Podczas spotkania udało mi się przedstawić autorski wybór 10 najlepszych praktyk obsługi klienta biznesowego. Są one wynikiem moich obserwacji, współpracy z „moimi” Kancelariami i wiedzy jaką miałem…
Jak pić whisky i palić cygara – poradnik dla młodych prawników.
- cze 30, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 12 komentarzy
Kto chciałby się dowiedzieć jak pić whisky i palić cygara, gdy jest się już wziętym radcą albo adwokatem i człowiek zastanawia się czy dziś wstać z łóżka czy jeszcze poleżeć? Wiem – wszyscy. Dla pozostałych mam taką propozycję, która padła na naszej grupie na Facebooku. Jest nas tam dużo, na grupie…
Dostarczam świeże strategie dla Kancelarii :)
- cze 24, 2014
- By Szymon Kwiatkowski
- In Marketing prawniczy
- 2 komentarze
Kilka wpisów temu pisałem o rozpoczęciu pracy nad strategią marketingową dla warszawskiej kancelarii radcowskiej. Po ok. 25h godzinach warsztatów, spotkań, rozmów skończyliśmy I etap, który polegał między innymi na: analizie SWOT, wyborze segmentów klientów do których chcemy docierać, przygotowaniu unikalnej propozycji wartości i wielu innych aspektach, których nie sposób wymienić. II…